ASTEROIDERNE I HADSTEN

ALDER:

8-14 år

PERIODE:

Uge 37 (2023) til uge 25 (2024)

STED:

Kulturhus Sløjfen, Caféen

Evald Tangs Allé 45

8370 Hadsten

PRIS:

2.700,- kr. (delt i 9 rater)

ØVEWEEKEND:

15-16/6 kl. 10-16

FORESTILLINGER:

21/6 og 22/6

(fredag formiddag for skoleklasser)

BESKRIVELSE:

Asteroiderne er vores dramahold i Hadsten, hvor elever på 8-14 år lærer at spille teater gennem sjove og spændende lege og øvelser.

Vores dygtige underviser træner eleverne i at bruge stemme, krop og fantasi til at skabe gode teateroplevelser.

Gennem sæsonen kommer eleverne til at lære mange forskellige færdigheder, som man bruger som skuespiller. De træner stunt og stagefight, lærer at lave karakterarbejde og spille en rolle, laver stemmetræning, laver fysisk teater, lærer at improvisere, laver statusøvelser og i det hele taget lærer at være skuespiller.

Til juni optræder vi med en rigtig forestilling i forbindelse med SKRÅL BØRNEKULTUR-FESTIVAL i Sløjfen i Hadsten. Der må påregnes fuld deltagelse til øveweekend og i dagene med forestillinger.

Eleverne får også mulighed for at invitere deres skoleklasser til en af forestillingerne.